.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
واکنش نماینده ولی فقیه در مازندران به تقدیر از پزشک بدون حجاب آملی:
این منکر با عذرخواهی هم از بین نمی‌رود؛ باید آن زن توبه کرده و چادری شود
محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: آن فرد خودش باید پیش خدا توبه کند و چادری شود و جبران کند، تا گذشته خود مقداری فراموش شود و این زخم برای مردم مقداری التیام پیدا کند.
این منکر با عذرخواهی هم از بین نمی‌رود؛ باید آن زن توبه کرده و چادری شود

به گزارش شمال نیوز، نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: هنجارشکنی پزشک آملی و سکوت مسئولان حاضر در جلسه احساسات دینی مردم را جریحه دار کرده است.

 

 آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در دیدار جمعی از بانوان مطالبه‌گر عفاف و حجاب آملی ضمن تقدیر از موضع‌گیری آنان، اظهار کرد: جایگاه شهر آمل از نظر سبقه تاریخی، مسائل فرهنگی، حماسه، انقلاب، شهادت و ایثار، علم و علما، دانشمندان بسیار خوشنام و نام‌آور و سربلند است و اتفاقاتی مانند هنجارشکنی اخیر نسبت به حجاب هیچ گاه عظمت شهر آمل را زیر سوال نمی‌برد.

 

آیت الله محمدی لائینی با بیان اینکه منکری که آن خانم مرتکب شده بسیار منکر بزرگ زشت و دهن کجی و توهین بوده، بیان کرد: این منکر به باورها و اعتقادات مردم بی احترامی و به احساسات دینی توهین و آن را جریحه‌دار کرده که با عذرخواهی هم از بین نمی‌رود.

 

این مسئول تاکید کرد: آن فرد خودش باید پیش خدا توبه کند و چادری شود و جبران کند، تا گذشته خود مقداری فراموش شود و این زخم برای مردم مقداری التیام پیدا کند.

 

وی تصریح کرد: منکر دیگر اینکه کسانی که آنجا ایستادند و لوح دادند و تأیید کردند ناگوار بود و ما از هر دو منکر ناخرسند و ناراحت هستیم.

 

آیت الله محمدی لائینی یادآور شد: جامعه انقلابی و مردان و زنان مؤمن آمل نباید بی‌تفاوت باشند باید مثل شماها صدها و هزاران برابر مطالبه کرده و اعتراض خود را بیان کنند که اینها حق مؤمنین و مؤمنان است.مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.072 seconds.